נתניהו בסיור בצפון: "ישראל ערוכה לכל תרחיש"

קובי פינקלר No Comments on נתניהו בסיור בצפון: "ישראל ערוכה לכל תרחיש"

אחרי התקרית בהר דב; ראש הממשלה נתניהו ערך סיור בפיקוד הצפון: "הפעולה אתמול הייתה חשובה, היא מנעה חדירה לשטחנו". נתניהו הצהיר: "ישראל ערוכה לכל תרחיש"

ביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו בפיקוד צפון צילום: קובי גדעון / לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הבוקר (שלישי) הערכת מצב ביטחונית בפיקוד הצפון בהשתתפות הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, מפקד פיקוד הצפון, ראש אמ"ן, ראש אמ"ץ ובכירים נוספים וכן שמע סקירות ביטחוניות.

בדברים שנשא במקום התייחס נתניהו לתקרית בהר דב אתמול ואמר: "הפעולה אתמול הייתה חשובה, היא מנעה חדירה לשטחנו. כל מה שמתרחש כרגע זו תוצאה של ניסיון להתבסס צבאית באזורנו על ידי איראן וגרורותיה בלבנון. נסראללה משרת את האינטרס האיראני הזה על חשבון מדינת לבנון. אני לא מציע למישהו לנסות את צה"ל או את מדינת ישראל. אנחנו נחושים להגן על עצמנו".

עוד אמר ראש הממשלה בתום הערכת המצב: "אני מתרשם שצה"ל ערוך היטב לקראת כל תרחיש אפשרי. אנחנו ממשיכים לפעול כדי לסכל את ההתבססות הצבאית האיראנית באזורנו. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להגן על עצמנו, ואני מציע לחיזבאללה לקחת בחשבון את העובדה הפשוטה הזאת. ישראל ערוכה לכל תרחיש".

áé÷åø øàù äîîùìä áðéîéï ðúðéäå áôé÷åã öôåï åáöéìåí øàù äîîùìä òí äøîèë"ì øá àìåó àáéá ëåëáé åàìåó ôé÷åã öôåï àîéø áøòí áäòøëú îöá Photo by Kobi Gideon / GPO

קובי גדעון / לע"מ

ביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו בפיקוד צפון בצילום ראש הממשלה עם הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי Photo by Kobi Gideon / GPO

קובי גדעון / לע"מ



0 תגובות